بیمه پاسارگاد / نمایندگی صادقی

مشاوره و صدور انواع بیمه نامه ها

بیمه پاسارگاد / نمایندگی صادقی

مشاوره و صدور انواع بیمه نامه ها

صدور انواع بیمه نامه های مسئولیت , باربری , اموال و زندگی همچنین ارائه مشاوره تخصصی در زمینه انواع بیمه نامه ها توسط کارشناس و نماینده بیمه پاسارگاد .

  • ۰
  • ۰
بیمه عمر و بازنشستگی پاسارگاد 
مقایسه حق بیمه و سرمایه دریافتی
تعریف بازنشستگی : در واقعیت زمانی از زندگی کارمندان و کارکنان می باشد که دیگر ضرورتی ندارد تا فعالیت و کار کنند و می توانند در خانه به کارهایی مانند ورزش یا فعالیت های مورد علاقه خود بپردازند.
دوران استراحت و یا بازنشستگی همانند دوره های قبلی زندگی هر فرد، دارای استرس های خاص خود می باشد.
تامین هزینه های جاری در این دوران یکی از پر اهمیت ترین مسائل مورد بررسی شرکت های بیمه می باشد تا بتوانند هزینه های مختلف پزشکی، بهداشتی، مسکن و ... را بر طرف نمایند.
هدف از ارائه بیمه عمر و بازنشستگی (بیمه مستمری)
بررسی وضعیت مالی تعداد زیادی از صندوق های بازنشستگی نشان دهنده این واقعیت است که میزان پرداختی این نوع صندوق ها در دوران بازنشستگی افراد حتی کفایت لازم برای یک زندگی متوسط را نیز ندارد. با توجه به اینکه عده کثیری از افراد جامعه با این مشکل مواجه هستند طراحی بیمه نامه ای با تشکیل سرمایه می تواند تامین کننده سرمایه ای یکجا بوده و تاثیر مهمی درافزایش قدرت خرید افراد در آینده داشته باشد.
سرمایه تشکیل شده در این بیمه نامه علاوه بر پشتوانه مالی در دوران بازنشستگی می تواند برای تامین مواردی از قبیل: تهیه مسکن، هزینه های درمانی، هزینه های تحصیل فرزندان و ... مورد استفاده قرار گیرد.
  • ۹۵/۱۲/۲۱
  • adele sadeghi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی